2017. április 11., kedd

Billy Slater a Melbourne Storm zostať lojálni ku každému iný s novú dohodu

Billy Slater verí, že jeho nový dvojročný Melbourne zmluva ukazuje, že stále existuje priestor pre lojalitu v NRL.

Slater oznámili dohodu, ktorá mu umožňuje hrať von celej 15-ročnej kariéry s Storm, v rovnakom týždni kolegom jedného klubu veteránov Robbie Farah povedal vesty Tigers mu povedal, aby hľadať prácu inde, alebo hra rezerva grade napriek tomu, že má o dva roky odišiel na jeho contract.Wests Tigers Betclic poker bonus povedz Robbie Farah nájde nové NRL klubu v budúcej sezóne viac

Skúšobné a Queensland obranca Slater necítil kvalifikovaní, aby sa vyjadril k prípadu NSW vice-kapitána Farah, ale on s a zmieňujú o tom.

"je to už trochu hovorí v posledných niekoľkých dní o lojalitu v hre, "povedal Slater. "V mojom prípade sa cítim extrémne lojálni k búrke a mám pocit, že som bol veľmi lojálni ku mne.

"Nikdy som vlastne zvážil alebo zamyslel hrať za niekoho iného.Cítim sa veľmi poctený a privilegovaný, že môžem dokončiť mája kariéru tu v Melbourne, kde to všetko začalo. "

Slater sa pripojí Austrália kapitána a kolegami 32-ročný Cameron Smith v súhlase s dohodou čo mu umožnilo pozri okrem svoje NRL dni ako jeden klub prehrávač s Melbourne. Treba vidieť, ako dosiahnuť 300 herná míľnik s búrkou. - on je v súčasnej dobe na 277

Smith podpísal štvorročnú zmluvu do konca roka 2018 a Slater nevylúčil hranie na mimo jeho najnovšie dohoda do konca roka 2017.On vynechal druhú polovicu sezóny po tom, čo podstúpil rekonštrukciu ramenné po druhom štáte pôvodu.

Povedal, že ned� �vny čas z hry ho presvedčil, odchod do dôchodku bol ešte spolu ďaleko. "Sledovanie chlapci hrajú bol veľmi ťažký a to mi pripomenulo, že som ani zďaleka dôchodku práve teraz.


Som hladná ako vždy a ja stále ešte pohon uspieť.

"Je to určite moja posledná zmluva, ale viac než pravdepodobné. pocit tela naozaj dobrá a mám pocit, že mám veľa ľavého vo mne rugby liga. O dva roky môže byť dosť, nie som si istý. "

Betclic-Viac informácií

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése