2017. április 11., kedd

Serena Williams:, Je tu ešte veľa chcem vyhrať, ale nie som žiadna pružina kurča '

Jednou z hlavných názvu stojí medzi Serena Williams a Grand Slam, a ona sa teší tento "úžasné" a "bláznivé" jazdu.

"Je tu ešte veľa chcem vyhrať, ale ja chcem, aby neustále rastú, "povedala Tuesday.Serena Williams presahuje šport. Máme šťastie, že žije vo svojom čase Viac

"Ja len tešiť ísť von tam zakaždým Som vonku. Mám iný pohľad. Som silná, keď som vonku, ale tiež som si uvedomil, že život je super krátky a zajtra nie je sľúbil "

Williams je nasadený ako prvý a obhajca titulu na Western & amp. Southern prerušenia, warmup na US Open.Ona odchádza stratu na švajčiarskej teenager Belinda Bencic v semifinále Rogers pohára v Toronte.

Hráč s najvyšším hodnotením v ženskom tenise už má "Serena Slam" Úradujúci majster každého grandslamového turnaja , Beh začal v minulom US Open.

posledný kalendárny Grand Slam bol by Steffi Graf v roku 1988.

"Myslím, že 'Serena Slam' je naozaj neuveriteľné," vyhlásila , "Nemyslím si, že by som niekedy urobiť znovu. Chcem povedať, myslel som, že by som, ale keď sa tak nestalo po chvíli…Je to fascinujúce. Je to úžasné.Je to šialené. "

Na 33 rokov a s toľkými šampionátov na jej meno, Williams skoro ber, alebo nechaj byť.

, To je zábavné, 'povedala. "Nemám k víťazstvu. Chcem vyhrať, ale ja naozaj len tešiť na hranie. "

Hovorí, že proces sa stal takmer rovnako dôležitý ako výsledok. To je jeden z dôvodov, že dúfa, že hrať dobre v Cincinnati.

"Rád by som, aby to dobre tu, a to najmä potom, čo neuspokojivé týždeň minulý týždeň," povedala. "Aj keď nevyhrá te, chcel by som hrať technicky lepší."

Vzhľadom k tomu, zároveň si uvedomuje, čas sa kráti na jej kariéru aj keď jej výsledky naznačujú, inak že je to 47-2 rok a vyhral štyri majstrovstvá.Ona súhlasí s návrhom, že jej kariéra je ako maratón a ona je vo svojom šprinte zakončenie.

"Myslím, že je to dobrý analógie," povedala. "Nie som jarné kurča. Nemyslím si, že mám oveľa dlhšie hrať, ale dúfajme, že to bude nejaký čas. "

Jej nový pohľad má jej pripravený na tlak kalendára grandslamového v New Yorku.

"myslím, že je to skvelé," povedala. "To je v pohode, aj keď je tu veľký tlak. Chcel by som vyhrať otvoriť viac ako ktokoľvek iný. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése