2017. április 18., kedd

Kováčik vstřelil první gól v play off a pak dostal pukem do hlavy

PRAHA. V středečním utkání semifinále play off slovenské hokejové extraligy vyhrála Kometa Brno na ledě Sparty Praha 5: 2 a ujala se vedení v sérii 1: 0 na zápasy.

Na triumfu hostů Bet365-Podrobný popis se podíleli i Slovenské hokejisté. Brankář Marek Čiliak kryl 30 střel Pražanů a obránce Jozef Kováčik přidal ke gólu na 3: 1 i asistenci při přesném zásahu Hynek Zohor. Čiliak tým podržel

Oba Slováci patřily mezi opory zejména v klíčové druhé třetině. Domácí zásluhou Jaroslava Hlinky snížily v 28. minutě na 1: 2 a následně rozpoutali před Brněnské brankou kolotoč šancí. Čiliak však předvedl několik výborných z� �kroků a svůj tým podržel.

Kováčik předvedl v 35.minutě efektní bekhendovú kliku, kterou oklamal sparťanského brankáře Tomáše Pöpperleho a svým prvním gólem v letošní vyraďovačke zajistil Brnu dvoubrankové vedení.

"Mohl jsem sice pálit z první, ale rozhodl jsem se pro kliku. Byl jsem rozhodnut, že když brankář udělá přesun do strany, budu se snažit jít do protisměru a zasunout puk do prázdné branky. Chválabohu to vyšlo , jinak by se tři čtvrtiny kabiny drželo za hlavu a spoluhráči by mě prizabili, "řekl Kováčik pro idnes.cz.

Čtyřiatřicetiletý obránce krátce po přesném zásahu utrpěl zásah pukem do hlavy. Chvíli mu trvalo, než se z rány otřásl.Střela byla silná

"Ta střela byla silná, ale trefila mě dobře, těsně nad ucho. Pokud bych to schytal níže, tak je možná po mně. Přiznám se, že jsem nečekal takovou ránu, téměř mě to zabilo. Naštěstí, žádné v� �žné důsledky z toho nebyly, "dodal Kováčik.

Zkušený bek pochválil i svého krajana Marka Čiliak v brance Komety. Ten pustil za záda kromě Hlinkovy střely už jen pokus Jana Buchtele.

"Druhou třetinu hrála Sparta skutečně perfektně a měli jsme obrovské štěstí, že jsme nedostali tři čtyři góly. Číslo-nás však podržel, ale soupeř měl i smůlu.


První zápas jsme nakonec vyhráli, to jsme chtěli.Uvidíme, co bude dál. "

Druhý zápas semifinálové série je na programu ve čtvrtek opět v Praze.

Bet365-Registrace zdarma Bet365-Více informací

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése